woensdag 5 april 2017

Zayde Wolf


Zayde heb ik een paar maanden geleden ontdekt op Youtube.com. Net als Ruelle maakt hij veel muziek die in films, series en games voor komen. Zoals bijvoorbeeld in: Gold, Megan Leavey, Rio I Love You, Jack Reacher, Fearless, Teen Wolf, Chicago Fire, The Royals, Frequency, Sniper Ghost Warrior 3, xbox Summer AD en Netflix.
Zayde Wolf heeft al een paar albums en een EP waaronder: Golden Age, Rare Breed, The Hidden Memior en The Hidden Memior EP. Ik ben zelf helemaal weg van zijn muziek en luister er dagelijks naar!
Ben jij een fan? Of wil je nog meer weten over hem? Hier de link naar zijn official pagina: http://www.zaydewolf.com/  Daar kun je alles van hem vinden en ook al zijn social media informatie.

Als je Zayde in je berichten Tagt, heb je en grote kans dat hij je bericht liked! Ik heb dat namelijk bijna elke keer als ik hem ergens in toevoegde. Dus niet vergeten te taggen!
En hier heb ik en paar links van zijn muziek, zodat jij ook misschien wel lekker kan gaan genieten van zijn toffe nummers!
Zayde Wolf- No Limits
Zayde Wolf – Heroes
Zayde Wolf ft Ruelle – Walk Through The Fire


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

quote