zondag 2 april 2017

Hallo en Welkom op mijn blog!

Ik begin deze blog omdat ik het super leuk vindt, om te schrijven over: muziek, films, series en beroemdheden. Bijvoorbeeld over mijn favoriete rockband Thirty Seconds to Mars of over mijn Favoriete actrice Vanessa Hudgens en zelfs één van mijn favoriete series en films. Ik ga ook schrijven over muziek die ik ontdek op Youtube.com. Zo kan ik de artiesten een beetje helpen met meer fans te krijgen. En ook zo mijn volgers te helpen nieuwe muziek te ontdekken.

Muziek
Thirty Seconds to Mars, Starset, Linkin Park , Ariana Grande, Selena Gomez, Vanessa Hudgens en Demi Lovato. Ze maken allemaal (naar mijn mening) top muziek. Ik vindt Ariana Grande en Demi Lovato helemaal te gek wanneer ze z'n hoge noot zingen, daar krijg ik namelijk kippenvel van! Thirty Seconds to Mars, Ariana Grande, Selena Gomez en voor al Demi Lovato zingen echt van uit het hart. Ze zingen over moeilijke periodes in hun levens en kunnen het zo uit brengen dat je met ze mee voelt. Ze kunnen namelijk zo diep gaan dat je kippenvel of  tranen in je ogen krijgt. Van zulke muziek hou ik enorm veel, want dat noem ik echte muziek.
Films en Series.
Met films en Series kan ik gaan schrijven over bijvoorbeeld de films van acteur Jackie Chan: Rush Hour 1,2 en 3, Police Story: Back for Law en Chinese Zodiac. Er zit altijd veel humor in en super veel vette stunts, waarvan hijzelf de meeste stunts doet, waardoor hij al vaak genoeg wat gebroken heeft! Vanessa Hudgens, waar ik al alle films van gezien heb. Zij is weer een stuk anders, ze doet van alles zoals romantische, actie, avontuur, musical films en meer.
Ik ben iemand die een film of serie wel 10 keer kan kijken en het nog steeds leuk vindt, zo lang er maar een paar maanden tussen zit en ik er zin in heb om er weer naar te kijken. Zo heb ik de serie, Pretty Little Liars voor de tweede keer gekeken en The Vampire Dairies al meer dan 4 keer. Dan is er nog echt één van mijn top favoriete film uit 1991: Point Break met Keanu Reeves en Patrick Swayze in de hoofdrollen. Deze film komt bijna elk jaar weer op TV en daardoor heb ik hem, denk ik toch al wel minimaal 6 keer gezien. De wel bekende films van The Matrix trilogie waar Keanu Reeves ook de hoofdrol in speelde en ook vaak op TV is geweest, heb ik toch ook wel héél vaak gezien! En over dit allemaal ga ik schrijven. 
Lucy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

quote