woensdag 19 april 2017

Baby V is terug!!

Hier praat ik natuurlijk over Vanessa Hudgens! Bijna iedereen kent haar van haar rol in High School Musical als Gabriella Montez en misschien kennen jullie haar nu ook van ‘’Powerless’’ (Machteloos in het Nederlands vertaald) is één van de nieuwe komedie series van Universe DC Comics. Vanessa speelt de hoofdrol als Emily Locke. Dit is de eerste keer dat ze een hoofdrol speelt in een serie. Ik ben er heel erg blij mee want nu hoeven we niet lang te wachten om haar op het grote doek te zien. Nu zie je haar gewoon elke week op TV!
Maar goed daar gaat dit blogbericht nu niet over….Vanessa Hudgens gaat weer muziek maken! Nu weet ik alleen niet zeker of er daadwerkelijk een album zal komen maar aanstaande vrijdag 21 April zal Vanessa op Youtube een nummer uitbrengen met video. Dit kondigde ze 7 uur geleden aan op Instagram met een korte clip en daarvoor nog een foto van haarzelf dansend. Of deze foto met haar video te maken heeft is niet zeker maar ze schreef er de tekst onder: ‘’How good it was, when we were crazy…’’ en voor deze foto plaatste ze er nog eentje met de tekst: ‘’All tangled in the mess…’’ Dit vind ik toch wel erg veel op songteksten lijken, of niet soms? Ik ben in ieder geval super benieuwd naar! Ik heb altijd gehoopt dat ze weer muziek zou gaan maken en uitbrengen.

Eerdere albums: V (2006) en Identified (2008) deze album kun je nog altijd kopen als je ze nog niet hebt, bijvoorbeeld bij Bol.com.
Wil je de clip zien die Vanessa heeft gedeeld? Ga dan naar haar Instagram profiel: https://www.instagram.com/vanessahudgens/

Vanessa heeft net een foto op Instagram geplaatst! Ze schrijft hier onder: ''I'm featured on @Shawn_Hooks's new song #RemindingMe - Can't wait for you guys to hear this, out on friday!'' (Zie onderste foto)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

quote