dinsdag 18 april 2017

Pretty Little Liars: The End Game


Yes! De Laatste 10 aflevering komen er dan eindelijk aan. Na z’n lange tijd te hebben gewacht! Het is natuurlijk ook wel erg jammer want het is wel 1 van mijn favoriete series maar aan de andere kant, ik wil ontzettend graag weten wie A.D is! En ik denk dat bijna iedereen het nu wel is wil weten wie deze persoon is. Kennen we hem of haar? Of is het een totaal vreemde? En is A.D één van de Liars? Ik ben er heel erg benieuwd naar!
Pretty Little Liars returns op FeeFrom Dinsdag 8/7c, The Freefrom App, On Demand en Lulu. Nu hopen dat Netflix de nieuwe afleveringen er ook elke week weer opzet, want dat kan ik helaas niet achterhalen of dat ook daadwerkelijk zal gebeuren. Wat we wel allemaal weten is dat de laatste 10 afleveringen super spannend zullen zijn!
Vergeet als je gekeken hebt of er over wil tweeten niet de hashtags: #PLLEndGame #TheEndGame te gebruiken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

quote