dinsdag 20 juni 2017

Selena Gomez Bad Liar Music Video

1 maand geleden bracht Selena Gomez haar nieuwe nummer uit en sinds 6 dagen geleden hebben we er een nieuwe music video van! ''Bad Liar'' heet haar nieuwe nummer. Het nummer is en beetje anders dan haar vorige nummers dus waarschijnlijk ook een heel nieuwe genre muziek voor haar up coming album! Ik moest wel even wennen aan deze nieuwe sound, Contemporary R&B met Dance Pop maar ik vindt het toch wel goed bij Selena passen. Wat vinden jullie? Laat het me weten met een reactie!

Aan het einde van haar music video, komt het word ''Fetish'' te voor schijn. Dit kondigt een nieuwe film aan zeggen sommigen, maar ik kan er geen bewijs van vinden dus misschien is het wel heel wat anders. Als ik er meer over weet zal ik er over bloggen!


Wat leuk is aan deze nieuwe music video is dat Selena alle karakters speelt, zelfs de mannelijke!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

quote