donderdag 24 augustus 2017

Taylor Swift's New Album & Song (Updated)

Taylor Swift's nieuwe album gaat ''Reputation'' heten en komt 10 November uit! Vandaag komt ook haar nieuwe single uit, hoe laat precies weet ik helaas niet en hoe het gaat heten is ook nog een surprise. Ik ben al wel benieuwd naar haar gloed nieuwe nummer en zodra ik meer weet over het nummer en nieuwe album zal ik dit bericht voor jullie updated.

Taylor's nieuwe nummer heet ''Look What You Made Me Do''. En ik moet zeggen het was even wennen maar naar nog een keertje geluisterd te hebben vindt ik het toch een top nummertje!

Hier de link naar haar Lyrics Video voor Look What You Made Me Do:
https://www.youtube.com/watch?v=3K0RzZGpyds

Hier alvast de nieuwe foto voor haar album!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

quote